Känslig kille!

Jag och grabben satt och åt frukost imorse i godan ro, när han plötsligt började nysa. Inget jag ens reagerade över såklart, förrän han gnällde om att han behövde papper. Det hade kommit Corn Flakes på hans arm. Plötsligt börjar han kvälja, och japp, strax därefter kom frukosten upp. Mysig start på dagen!

Min grabb är nog en av världens känsligaste personer. Han kräktes alltså över att han tyckte att det var äckligt att ha lite Corn Flakes på armen. Han kan börja kvälja över att han har ludd mellan tårna, eller om det ligger något skräp i badvattnet.

Ibland känns det så fånigt att man nästan blir irriterad, men man får ju komma ihåg att han inte rår för det. Han kräks inte för att jävlas eller för att han tycker att det är så himla roligt.

Men jag hoppas att det blir bättre snart. Att jag tycker att det är lite jobbigt ibland är väl ingenting mot vad han måste tycka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback