Underbart!

Jisses, vilken dag det har varit! Det var länge sen jag var såhär pigg och fick såhär mycket gjort. Underbart!

Brorsan har varit förbi en sväng också, och jag bjöd på middag och vi hade det trevligt. Grabben älskar när vi får besök, det är nog lite tråkigt att bara uggla med morsan hela tiden.
Under kvällen har jag och grabben tagit det lugnt, lagt pussel och bara haft det mysigt.

Fler sådana här dagar och kvällar efterlyses!

Nu ska jag ta och titta på måndagens avsnitt av Medium, och vänta på att Roger ska komma hem från jobbet. Och jag tror minsann att jag har några Cheeseballs som ligger i skafferiet och ropar på mig....

Hoppas att du också har haft en underbar dag, och en minst lika underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Susanne

Svar: Ja en liten misse är trevligt sällskap :-)

2010-09-24 @ 08:45:17
URL: http://kandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback