Alltså, hörrni!

Det här med att följa femtioelva bloggar och sen inte ha tid att läsa inläggen = mindre bra.
(För att inte tala om att ha en blogg och sen inte ha tid att skriva nåt = också mindre bra.)

Nu har jag dessutom rensat bort flera bloggar, och ändå har jag 1201 inlägg kvar att läsa.

Kan alla sluta blogga i en vecka ungefär?
Det borde räcka...

Iallafall om jag stannar hemma från jobbet resten av veckan.
Och skippar sånt där som tar en massa tid, som att duscha till exempel.

Och äta.

Och sova.

kanske jag kommer ikapp. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tycker du ska sluta blogga du verkar ju tycka det tynger dig. Släpp taget och känn friheten.

2011-08-31 @ 17:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback