Underbara barn

Jag hamnade på min gamla blogg igår, oklart varför.
Men vad kul det var att läsa om allt min lilla gosse har sagt och gjort!
Mindre kul att man redan glömt så mycket...

Det är mycket roligare nu när han är större och vi kan umgås på ett helt annat sätt, men nog saknar jag den gamla goda tiden också. Mer än vad jag trodde faktiskt.

Helgen har varit helt underbar. Vi har lagat mat tillsammans, läst sagor, hjälpts åt med städningen litegrann och så bara suttit i soffan och haft det mysigt med kramar, pussar, popcorn och film.

Och så har jag lärt honom "give me high, give me low - too slow!".
Skitkul, tyckte både jag och femåringen, hehe.

Kommentarer
Postat av: Mosterfoster

Eh, den känns ju modern?! Hehe....

2011-12-11 @ 10:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback