ÄLSKARRR Sherlock!

Vi såg Sherlock igår. SÅ. JÄVLA. BRA.

Jag har ju visserligen alltid varit lite småkär i Sherlock Holmes. Jag menar, kan man annat än avguda någon som är så smart och skum? Jag vill också vara smart, observant och ha en sådan slutledningsförmåga. Skum är jag ju redan.

Älskar moderniseringen, skådisarna, rubbet! Tänkte att det hade gärna fått vara fler avsnitt, men så läste jag precis att en andra säsong med tre nya avsnitt är på G till hösten. YEJ!

Anyhooo: Serien skitbra. Jag kär. Jo will åålsåo fåål in lööv. Se den!!

Hur tänker man förresten när man döper sitt lilla barn till Benedict Cumberbatch? Är man inte typ världens taskigaste päron då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback