SAKNAR

Jag hade ett inlägg på gång i huvudet, men när jag skulle skriva ner det tog det stopp. Det vill sig inte.
Det hade med festen på lördag att göra i alla fall. Nåja, better luck next time.

Idag har jag saknat min mormor, min moster, mina kusiner och självaste hufvudstaden deprimerande mycket. Till och med Nisse saknar jag, fastän han glömt mig och gått vidare med sina kattliv.

Jag hoppas att jag kan åka ner snart igen. Planer smids, men ekonomin hångarvar åt mig.

Lite taskigt, tycker jag.



Schnaaaaaaaaaabeeeeeeeel!!


Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Vi saknar dig oxå jättemycket. Tror t om Nisse kan tänkas sig att dumpa Anders för din skull. Du är så välkommen hit så, schnaaaaaaaaaabel!!

2011-02-22 @ 09:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback