Städa städa hela sönda'

Det är svårt att blogga. Igen.
Jag har så mycket som jag vill skriva om, men som jag inte kan skriva om och då blir det att hjärnan låser sig istället. (Och att jag bara sovit ungefär tre timmar i natt kanske också har något med saken att göra.)

Nåja.

Grabben ska visst få en ny säng idag, så jag ska roa mig med att montera ner hans nuvarande säng och så passa på att städa i hans rum. Att en femåring kan ha så stökigt! Och så vet man att värre kommer det att bli. Yej...

Sen måste jag förresten städa resten av lägenheten också. Crap. Får ju besök av tacosätande folk ikväll.

Det är segt att komma igång, men när jag tänker på att det bara är 67,5 kvm istället för 169 så känns det lite bättre i alla fall!


Kommentarer
Postat av: mamma

Undras vem han brås på :)

2011-02-20 @ 17:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback