Vad är grejen med Solsidan?

Roger föreslog att vi skulle se ett avsnitt av Solsidan igår.
Någon på hans jobb tycker tydligen att den är så rolig, han avlider nästan av andnöd för att han skrattar så mycket.

Och nej, jag hade inte sett ett endaste avsnitt innan. Svenska serier brukar inte intressera mig desto mer. När jag tänker på svenska serier tänker jag mest på sådana där kvalitetsprogram som Skilda Världar och annat avskräckande skit.

Så vi såg ett avsnitt i alla fall.
Och visst fnissade jag till ibland. Men andnöd av skrattanfall? Knappast.

Typisk svensk humor.
Ska det till skrattanfall och andnöd krävs det nog vanlig hederlig brittisk humor, thankyouverymuch.

Kommentarer
Postat av: Eve

Den är ju kuuul! Inte så jag skrattar tills jag svimmar, men så skrattar jag inte till nånting

2011-02-09 @ 09:52:19
Postat av: Peka

Jag tycker den är kul.

Men hysteriskt kul vet jag inte om jag skulle kalla den dock..

2011-02-09 @ 14:45:25
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Katja

Förra säsongen var bättre.

2011-02-09 @ 18:13:39
URL: http://ytterbymorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback