Att bråka eller inte bråka

Idag tog vi en liten roadtrip till Gällivare för att bråka lite med typerna på Malmfältens Psykiatri.

Här har man eldat upp sig och blivit förbannad och beredd på att gorma, och så är läkaren helt på min sida! Riktigt jäkla najs, men samtidigt lite snopet måste jag säga...

Läkaren var såklart dansk, men eftersom alla läkare man får träffa nuförtiden pratar snudd på obegripligt så har man väl äntligen lärt sig lite... obegripiska. Coolt.

Hursomhaver är jag sjukt nöjd. Jag hoppas att min tidigare "diagnos" spolas ner i någon toalett någonstans, och det ska bli muchos intressant att höra vad min psyktant säger om det hela.

Vi hann även med en lunch på MD's, en shoppingrunda på DollarStore och en snabbtitt inne på Ericsson Center:

MD's är en tradition, där äter vi alltid när vi är i Gällivare. En tradition som startade på den gamla goda tiden när jag var till Gällivare i tid och otid för att trixa med den förbannade tandställningen.

DollarStore är kul, och alltid hittar man något. Bland annat stjärtlappar för 20 kr/st och en tvättkorg.

Ericsson Center = crap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback