Gissa vem...

Tecknade den här lite snabbt igår kväll.

Behöver jag ens påpeka att jag inte är nöjd? Jag fick inte till ansiktsformen riktigt, och som vanligt är det så jäkla svårt att rita hår, näsa och mun. Men men, träna träna träna är väl det som gäller.

Suck, lite leds blir man (jag) på att vara så självkritisk, men jag kan inte hjälpa det.

Syns det vem det är?

Imorse började jag rita en liten matglad pojke och en ros. Ska bli roligt att se om det blir något bra. Kanske vågar jag lägga in dem också på bloggen. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: mamma

Angelina Jolie?

2011-01-27 @ 18:32:35
Postat av: Micke

Eller en orch ur Sagan om ringen...

2011-01-28 @ 07:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback