Blogga?

Jag har funderat mycket på om jag ska fortsätta blogga eller inte, därav frånvaron.
Ja, dels det och så det att jag inte orkar sitta vid datorn när jag väl är hemma.

Angående bloggen så har jag faktiskt inte riktigt bestämt mig.

En del saker har fått mig att fundera på hur mycket jag egentligen vill dela med mig av.
Jag tycker inte att jag skriver om alltför personliga saker, men det har ändå börjat kännas att det är lite obehagligt när man inte vet, eller faktiskt vet, vilka som läser.

Samtidigt vill jag inte sluta blogga helt heller, och jag vill inte ha en lösenordsskyddad blogg.
Jag tycker om att hitta andra roliga bloggar, och jag vill att de ska kunna hitta till mig också.
Det är hela grejen med att blogga. Åtminstone för mig. Jag älskar att skriva, men om jag ska skriva bara för mig själv kan jag lika gärna kladda i en dagbok.

Det finns några alternativ som jag har funderat på, men jag har som sagt inte bestämt mig än.
Jag tänkte att jag fortsätta skriva tills vidare, om än lite mer återhållsamt än vanligt.

Så ligger landet, och nu vet ni det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det är väl ett bra förhållningssätt, skriv men var inte för personlig :) Alla är inte välmenande och kärleksfulla...

2011-07-08 @ 20:28:05
Postat av: mosterfoster

Du skulle bara våga sluta. Tänk på att det är min enda insyn i ert liv o jag blir så glad när det kommer nya inlägg o fina bilder på Adde.

2011-07-08 @ 20:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback