Den allra sista dagen!

Idag har jag haft en väldigt glad och stolt femåring!

Det var ju hans allra sista dag på dagis idag!
Lite konstigt egentligen. Han började ju nyss...?

Den här gamla, sentimentala tanten tycker att det känns lite blandat.
Visst känns det underbart och roligt, men samtidigt känns det ju pyttelite trist också.
Hans dagis har varit så bra, och fröknarna har varit underbara!

Jag hoppas så innerligt att han kommer att trivas minst lika bra på sexårs sen.

Men nu har han äntligen sommarlov!
Jag har haft så dåligt samvete över att han får vara ledig så kort tid, men det är ju bättre än ingenting.
Och den månad han är ledig kommer att vara fullspäckad med massa roligt, så det blir nog bra.

Här kommer han utspringandes, superlycklig, med nya teckningar och ett halsband till mig!
Lite suddig, men det är faktiskt inte helt lätt att fota en unge som springer.



Min älskade, stora, fina och underbara pojke lämnar dagis för allra sista gången. Snyft!


Kommentarer
Postat av: Morfar och Eva

En stor kram från oss, lite sorgset faktiskt!

2011-07-22 @ 23:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback