Harry Potter and the Deathly Hallows

Igår var jag på bio igen.
Jag, mamma, syster, Roger och Rogers systerson var på premiären av den senaste Harry Potter-rullen.

I 3D! Ja, jag är 28 och har aldrig varit på 3D-bio förut. Jag blev inte så imponerad dock.

Och ja, jag är 28 och ÄLSKAR Harry Potter. Jag har varit fast sen jag läste den första boken för över tio år sedan. Böckerna är förstås bättre än filmerna, as always, men filmerna är inte fy skam heller.

Särskilt inte den vi såg igår. Den var inte läskig, som jag läst nånstans att den skulle vara, men ändå riktigt riktigt bra. Det känns nästan tragiskt att det är slut nu. Snyft!


Kommentarer
Postat av: TIDSTJUVEN

Visst var den bra! :) Och slutet var verkligen över förväntan. Jag hade inte trott att de skulle lyckas så bra med det.



Men nog är det tragiskt att allting är slut nu. :(

2011-07-15 @ 00:15:04
URL: http://tidstjuven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback