Roadtrip

I söndags tog vi en liten biltur upp till Silverfallet.
För att komma bort från kaoset här hemma och för att kombinera nöje med eh.. nöje.
Fotografering och geocaching, that is.

Bilderna blev visst enorma, men jag ORKAR inte gå in och ladda om dem så ni får stå ut med bautabilder och att inlägget blir några mil långt. Sorry.







När vi ändå var ute och cruisade, så for vi över gränsen och traskade runt i de norska fjällen.
En cache hägrade, naturligtvis, men till slut blev det för svårt för femåringen så vi nöjde oss med att knalla runt och ta en massa bilder istället.

Alltså. De svenska fjällen... Visst. Yay. Tjo. Woot woot och whatever.
Men de norska! WOW. Mäktigt!

(Men okej, uppförsbacken på bilden är faktiskt svensk. Förgrunden är norsk åtminstone.)



Kommentarer
Postat av: Eve

Fina bilder! Nästan så jag oxå blir sugen på att köpa en kamera, men jag håller ju knappt reda på mina barn så en kamera skulle försvinna på en kvart..

2011-07-10 @ 12:33:35
Postat av: Anonym

Oj! Vilka vackra bilder, ja blev oxå sugen på en riktig kamera. :O)

2011-07-10 @ 22:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback