Världens snällaste!

Jag är typ världens snällaste.

Okej, nu vet jag vad ni tänker, men jag ÄR faktiskt det.
Jag har nämligen varit barnvakt idag!

Grabbens bästa kompis kom hit på besök och stannade i ungefär två timmar.

Vi har fixat tatueringar, spelat spel och tittat på barnprogram.
Jag plockade till och med fram min inre lektant och drog med mig ungarna, och kameran förstås, till Järnvägsparken.
De har busat och lekt, och sprungit och sprungit och... sprungit. Konstigt nog var det bara jag som verkade bli trött av det.

Jag vet i alla fall två grabbar som kommer att sova som stenar inatt.
Själv har jag 154 bilder att gå igenom nu, så vem vet när jag ska få sova...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback