Bloggen lider...

... och ni med den! Visst?

Förlåt! Jag förstår ju att ni måste känna er alldeles tomma inombords när jag inte skriver.

Men. Alltså.
Saker man inte har lust med efter att ha jobbat vid en dator drygt åtta timmar under dagen:
Att sitta vid datorn när man kommer hem.

Bloggandet blir ju lite lidande. Utöver det faktum att jag aldrig har nåt att skriva om, alltså.

Idag går det inte, förutom precis just nu då förstås, för idag ska jag smita tidigare från jobbet och springa hem till syster yster och fira. Hon tar ju studenten idag för bövelen!

Och inte blir det bättre under helgen heller, för då ska jag inte ens vara hemma.
Imorgon tar vi tåget ner till Luleå för lite roligheter och vi kommer hem först sent på söndag kväll.

Men jag ska skärpa mig. Jag vet bara inte när!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback