Festival!

Idag har vi varit och spanat lite på festivalen.

Sonen har åkt karusell, och så har vi spenderat hutlösa summor på diverse lotterier som gett en massa fula och meningslösa mjukisdjur. Nåja, så länge grabben är nöjd och glad så är jag nöjd och glad! Nöjd och glad och fattig.

Imorgon ska vi se Eric Saade. Jag har ju lovat.
Sen hoppas jag att han orkar kolla Säkert! med mig också. Nåt måste vi ju roa oss med medan Roger är ute och super skallen av sig.

På lördag är det min tur att gå ut. Brorsan och Sanna ska ha fest så det blir att kila dit en sväng innan det är dags att festivala. Tjoho!


Kommentarer
Postat av: mommo

Åhh, va fin :)

2011-07-03 @ 22:47:02
Postat av: mommo igen

Du får INTE lägga ner din blogg, den är bäst av alla!!

2011-07-08 @ 15:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback