Ibland är det bara så jävla härligt

Sonen hade tappat en ögonfrans, och den låg där på hans kind.
Jag tog den med pekfingret och höll fram den, och förklarade att om man blåser bort den får man önska sig något.

Det glittrade till i hans ögon och så log han.
Och blåste.

Sen satt han tyst en stund.

Önskade du dig något, undrade jag.
Han tittade på mig en stund innan han svarade.
Jag har redan gjort det, sa han.

Vad önskade du dig då, frågade jag.
Sonen lutade sig fram och vilade sin panna emot min.

- Att vi ska vara vänner för alltid.

Kommentarer
Postat av: Fija

Gu vilken gullig son du har!!

2011-06-19 @ 11:47:26
URL: http://fijas-liv.blogspot.com
Postat av: Eve

Man blir varm i hjärtat när ens barn säger såna saker. Synd att min stora unge mest gnäller nuförtiden..

2011-06-20 @ 08:04:48
Postat av: Sara

Så sööööööööt=)

2011-06-21 @ 09:24:45
URL: http://kexet.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vilken söting :)

2011-06-21 @ 20:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback