TJATDAGEN

Igår har jag städat, tvättat tre maskiner med kläder, hängt hos Lotta, Jimmy och Samuel i drygt fyra timmar, och blivit bjuden på middag! RIKTIG MAT!!

Tacogratäng vs. micromat: 6247348 - 0

Grabben var jätteglad och ÄLSKADE att leka med Samuel. Kul att de kommer så bra överens nu. Eller det har de ju alltid gjort, men det är roligare att leka nu när de kan kommunicera lite bättre.

När vi gick hem var sonen så glad att han utnämnde gårdagen till GLADDAGEN!

Idag har jag däremot inte gjort ett skit, och den här dagen kan jag lätt utnämna till TJATDAGEN.

Den har gått ungefär såhär:

"Kan vi gå till Samuel? När ska vi till Samuel? Jag vill hälsa på hos Samuel. När ska vi gå till Samuel? Ring till Lotta, mamma. När ska vi gå till Samuel? Kan vi gå nu? När ska vi gå? Kan vi hälsa på hos Samuel idag? Jag vill gå och leka med Samuel nu. Jag vill hälsa på hos Samuel och Lotta och Jimmy. Kan vi gå nu? När ska vi gå till Samuel? Ska vi gå nu? Ring till Lotta nu mamma! Nu går vi! När ska vi gå till Samuel? Kan vi gå nu? Kan vi gå till Samuel nu? Kan vi gå till Samuel? När ska vi till Samuel? Jag vill hälsa på hos Samuel. När ska vi gå till Samuel? Ring till Lotta, mamma. När ska vi gå till Samuel? Kan vi gå nu? När ska vi gå? Kan vi hälsa på hos Samuel idag? Jag vill gå och leka med Samuel nu. Kan vi gå nu? När ska vi gå till Samuel? Ska vi gå nu? Ring till Lotta NU, mamma! Nu går vi! När ska vi gå till Samuel? Kan vi gå nu? Kan vi gå till Samuel nu?"

Ungefär så. Sen ungefär fem minuter efter vi vaknade tills nu. Mina öron blöder!

Kommentarer
Postat av: mamma

Ett tips är ju att hitta på nåt annat roligt :)

2011-06-02 @ 17:56:57
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-06-02 @ 18:16:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Mamma Evelina

Den finns att beställa lite överallt. Om man googlar pipptröja :) Har hört att gina tricot har börjat sälja kopior också.

2011-06-03 @ 09:13:49
URL: http://loon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback