Är det inte vår snart?

Idag har det varit så fint väder att det nästan har känts som vår!
Men bara nästan, vi har lite för mycket snö än...

Grabben, som fick vara ledig idag, och jag bestämde oss för att ta en promenad med brorsan och Ebba.

Jag tog ungefär 78347505 bilder, men ni får nöja er med tre.
Jag orkar inte ladda upp fler just nu..

Min söta lilla skitunge
....................................................................


Ebba jagar snöbollar......................................................................


Roligt bus i snön
...........................................................................

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fint hus o staket i bakgrunden. Undra vaaaarifrån jag känner igen det ler

2011-03-28 @ 22:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback