Besökarna

Igår var syster yster här på besök hela kvällen. Mycket trevligt!

Efter att Roger kommit hem från jobbet så knallade jag och syster över till brorsan och Sanna för en liten filmkväll.
Egentligen tänkte vi se flera filmer, bland annat Evil Dead och Braindead, men eftersom det blev så sent så såg vi bara en - Besökarna.

""Besökarna" är en thrillerrysare som handlar om en familj; Frank, hans fru Sara och deras två barn. Frank är mitt uppe i karriären. Han driver en egen reklambyrå och har just snubblat över århundradets konto. Han köper ny bil och en drömvilla på landet åt sig och sin familj. Men de hinner knappt flytta in i det nya huset förrän märkliga och skrämmande saker börjar hända. Är dom verkligen ensamma i huset ... eller finns det någonting annat - något okänt där också?" - Wikipedia

En gammal klassiker från 1988 som vi sett många gånger redan. När vi var yngre tyckte vi att den var riktigt läskig, men nu skrattade vi mest åt den. Det mest läskiga i hela filmen är väl Johannes Brost och skulle jag nu få mardrömmar av filmen skulle den handla om honom och hans tänder...


Kommentarer
Postat av: pelle

HAHAHAH! Vi sa precis samma sak om den här rullen, när jag såg den för ett par år sedan. Johannes Brost var en läskig jävel.

2011-03-23 @ 13:38:15
URL: http://pellespersonliga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback