Härlig söndag!

Idag var det OCKSÅ riktigt fint väder! Sol, värme och vindstilla... Är jordens undergång på gång månne? Känns helskumt i alla fall.

Jag messade brorsan och föreslog en promenad i det fina vädret, och som tur var så ville de hänga med.
Det blev en promenad på över 2 timmar! Jisses, så skönt det var.

När vi kom tillbaka så bjöd brorsan och Sanna på mat och efterrätt! Härligt!





Och NEJ, innan nån gnäller, jag brukar INTE ha min femåring i vagn annars.
Men eftersom vi visste att det skulle bli en ordentlig promenad kände jag att det var lika bra.
Och femåringen var supernöjd och glad, och hade ändå aldrig orkat knalla de 9 kilometrarna vi gick.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback