Mys istället för storm

Nåt har hänt med min blogg. När jag loggar in ser jag inte nånting. Eller jo, menyn till vänster men det är ungefär allt. Nåja, det verkar ju fungera att skriva nu i alla fall.

Anyhoooo.

Igår var vi förbi hos mamma och gänget och sa adjö. Mamma, Flanders, syrran och Victoria åker till Spanien över sportlovet. Jag är inte alls avis, nej nej. Inte ens lite. Näpp. Icket. Njet.

Jag vill också åka till Spanien! Jag frågade om jag fick följa med om jag betalade typ en femhundring, men det fick jag inte. Hrmf. Cheap bastards...

Idag händer inte mycket. Varken jag eller grabben var sugna på att ge oss ut i stormen och eftersom jag faktiskt kan välja lite, än så länge, så ringde jag till dagis och sa att grabben blir hemma idag. Mys istället för storm och stress! Yay!

Kommentarer
Postat av: Eve

Vi har varit hemma hela veckan. Fast det är för att elias hostar så mycket..

2011-03-03 @ 14:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback