Fobiker är vi allihopa

Jag, mamma, syrran, moster och gud vet hur många göörls på den sidan av släkten har allvarliga problem.
Ett särskilt tänker jag på då, fast vi har väl rätt många egentligen, hehe.

I flera år har vi funderat över vad som är fel på oss, och letat både land och Google runt. Okej, inte land, men Google i alla fall. Men intet. Både jag, mamma och moster har letat igenom milslånga listor över fobier men ingenstans har det stått att finna.

Men så plötsligt hittade syrran svaret, bara sådär!

Vi har trypofobi hela bunten!
Googla skiten och inse hur vi lider.

Hade jag vågat hade jag lagt ut en äckelbild här, men risken är stor att det blir kompanistryk då...


Kommentarer
Postat av: nina

johan har också sån fobi.. ha ha

2011-05-17 @ 22:46:09
Postat av: mosterfoster

Det blir stryk! Hittade ju den för många år sen men glömde bort vad den hette. Undrar vad hon sökte på för jag har letat på hålrädsla i olika varianter men ej hittat något.

2011-05-17 @ 22:47:05
Postat av: Peka

När jag läste om det så fattade jag inte..

Men när jag googlade bilder på det..

Fyfan! Nu mår jag illa :S

Kommer säkert drömma om äckliga hål nu!!

2011-05-17 @ 22:49:26
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej!



Jag heter Marie och arbetar på Titan television. Vi håller just nu på att göra en dokumentärserie om människor som har ett intressant livsöde, en livsstil eller något annat speciellt att berätta om i ett personligt reportage. I ett av dessa program kommer vi att följa personer med olika sorters fobier. Jag blev lite nyfiken när jag läste om er tryptofobi. Skulle du, och kanske någon/några av dina släktingar, kanske kunna tänka er att vara med i programmet och berätta om den? Hör gärna av dig om du har frågor så berättar jag mer! Eftersom vi snart kommer att börja spela in så är jag tacksam för snabbt svar. Jag hoppas att höra av dig och att du inte tar illa upp av min förfrågan.



Med vänlig hälsning

Marie



2011-10-14 @ 11:08:33
URL: http://titan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback