GLAD!

Alltså. Jag dör nästan stora glädjedöden av min arbetsprövning!

Jag trivs så sjukt bra, det är så sjukt roligt, det är så sjukt intressant och alla är så sjukt trevliga och gulliga!
Idag kom t.o.m städerskorna in och hälsade och undrade hur det går och hur länge jag ska få vara kvar.
Jag fick träffa chefen också och han sa att det var så roligt att jag var där!

Allt känns bara så roligt, och det kommer ju aldrig att bli tråkigt heller! Varje bild är ju ny och jätteintressant = perfekt för mig, som superlätt blir less, uttråkad och omotiverad. LOVE IT.

Jag fick en låda med bilder igår som de hade tänkt att jag skulle vara sysselsatt med den här veckan.
Idag till lunch var jag klar, och fick en himla massa beröm. Mina bilder blev perfekta, och jag är ju så snabb, smart och lättlärd. Hehe.

Så jag fick en ny låda (som jag borde bli klar med imorgon, hehe)... Jag saknar den!

Kommentarer
Postat av: Peka

Vad är det du gör med bilderna då?

2011-05-10 @ 22:39:49
URL: http://pekasrosa.blogg.se/
Postat av: mosterfoster

Sa ju att det skulle gå bra. Duktig flicka!!

2011-05-10 @ 23:08:56
Postat av: Anonym

Helt sjuuukt bra och roligt ;)

2011-05-11 @ 06:48:12
Postat av: nina

kul!

2011-05-11 @ 12:26:19
Postat av: Sara

Va roligt att de känns bra=)

2011-05-11 @ 20:02:43
Postat av: CJ

Härligt när man har en bra dag! :)

2011-05-25 @ 12:39:58
URL: http://cjs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback