Sexårs!

Grabben fick börja i skolan som vi sökt till! Yay!
Ytterligare lite ljus i allt mörker.

Tänk att han börjar sexårs (hörde att vissa kallar det "nollan" men det känns ju fånigt) till hösten!
Mitt stora fina underbara barn!



På tal om mörker är de och river ut vårt kök idag. Det känns så deprimerande, för jag vet ju att det kommer ta en evighet att få det klart...
Det är inte kul att vara förföljd av vattenskador. En stalker hade varit bättre billigare.


Tack mamma och Emma för hjälpen igår! Vi hade aldrig blivit klara annars.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Riktigt najs att han får börja där :) Ja jag tycker oxå "nollan" låter helt fånigt. Det står till och med i mitt examensbevis att jag är lärare för årskurs 0-6.

2011-05-12 @ 12:44:58
Postat av: Anonym

Sommarens snyggaste och hetaste Converse till salu. Helt unika och helrätt just nu med USA-ränderna. Perfekt till jeansshortsen i sommar, först till kvarn gäller: http://beciell.blogg.se/2011/may/saljes-unika-converse-usa-stars-and-stripes.html



MITT pris: 599:- ett superklipp!

2011-05-12 @ 12:52:37
Postat av: annica

Var ska han börja då

2011-05-12 @ 18:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback