Drick vin, ditt svin!

Ikväll blir jag utsläpad på dåligheter!
Jag går såklart frivilligt, men utsläpad låter bättre. Då har jag någon att skylla på vid eventuella dumheter.

Men jag ser verkligen fram emot att få umgås med de finaste tjejerna som finns och ha lite roligt! Och brorsan också förstås, som duger fint som sällskap även om han inte är en fin tjej.

Är dock lite orolig för att jag håller på att bli för vuxen.
Jag har köpt vin. VIN, people!

Allvarliga grejer!
Det kanske krävs att jag tillfälligt regredierar till en tonåring under kvällen för att återställa balansen i universum.




weheartit

Kommentarer
Postat av: Peka

Ja man ska vara en fjortis när man dricker,då blir det som roligast!

2011-05-21 @ 12:37:08
URL: http://pekasrosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback