Grumpy old computer

Inte för att jag är så duktig på att lägga upp bilder på bloggen annars heller, men nu är det nästan helt tomt här på bloggen. Man ba BORING!

Det beror nämligen på att min dator har bestämt sig för att inte ta emot bilder från min kamera längre. Min dator har blivit både seg, senil och grinig på äldre dagar.

Jag har hotat med att den kommer att bli dumpad för en yngre modell om den inte skärper sig snart, men den vägrar bättra sig... Så jag ska alltså köpa en ny dator.

Var hittar jag en superbra dator för superlite pengar?


Kommentarer
Postat av: Lotta

Vi köpte våran nyss på Inet, fast mot avbetalning. De var en av de få ställen som inte hade någon ränta. All lön försvinner ju till vab o liknande så man har ju inte råd å köpa ngn kontant :( Vi valde en lite dyrare/bättre som vi betalar ca 1000:.- i månaden på. Är ju inte van vid såhär snabb dator :)

2011-11-04 @ 07:39:54
Postat av: Mikael

Eller så är den bara i behov av lite ömhet och kärlek? En windows ominstallation eller kasta ut det helt och hållet och smacka in linux..

2011-11-04 @ 09:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback