Julklappar och tomtesmyg

På söndag är det visst första advent. Det är så lite snö ute att man ser gräset fortfarande.
Vad är det här? Det känns jättekonstigt. Som att folk har börjat julpynta i oktober.



För det gör de ju. Julpyntar nu alltså.
Själv vägrar jag jul innan första advent. (Jag köper visserligen julklappar tidigt, men det är bara för att inte bli ruinerad i december. Ganska smart, om jag får säga det själv.)



Men ingen julmust, inga lussekatter och inget julpynt. Inget fusk!
Jag har börjat klura på var i förrådet lådan med julsaker kan vara, men det är också allt.

Men nog längtar jag till söndag!
Det blir julpynt, tomtesmyg med sonen och hans kompis,
och förhoppningsvis lite pepparkaksbakning också! Yay!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Samuel blev så glad när han fick höra att han skulle få leka med Adde så han ropade glatt "Adde är min kompis".

2011-11-24 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback