Redan dags för...



Jag som tyckte det var "sommar" nyss. Kan inte tiden sluta gå så fort?
Det är snart två månader sedan som jag var ner till älskade störda släkten och min Nisse.

Men jag är ändå glad att det är oktober.
Jag har faktiskt, för en gångs skull, saker att se fram emot!

Det händer mycket kul på jobbet.
Jag ska på två intressanta och spännande föreläsningar.
Brorsan och Sanna ska ha fest, och jag ska dit! Woop woop!
Och lite annat smått och gott förstås!

Men jag inleder oktober med att gå på loppis tillsammans med sonen och Sanna.
Det är alldeles för länge sedan sist, och jag älskar ju loppisar!
Jag hoppas att jag hittar massor med fina, och sjukt billiga, saker.

Ha en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback