Hej

Ryktet om min död är betydligt överdrivet.

Jag har inte suttit vid datorn på flera dagar.
Det finns liksom inte ork över efter jobbet, och motivationen har jag inte sett till på länge.
Jag misstänker att den blev less på mig och flyttade.

Och så är det ju så att jag inte vill skriva om allt som pågår just nu och om allt jag tänker på.
Men det är svårt att tänka på något annat, och därför svårt att komma på något att skriva om.
En del saker vill jag hålla för mig själv och alla behöver väl inte veta allt.

Men annars är det väl som vanligt.
Grabben trivs i skolan, och har utvecklats jättemycket bara på den här korta tiden.
Han är lika glad och smart och go som vanligt.

Och jag också förstås.
Jag är också lika glad och smart och go som vanligt.
Det vill säga aningens mindre än femåringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback