Hipp hipp hurraaaaa!

På onsdag blir jag 10 592 dagar gammal! Det ni!

Jag har fått några frågor om vad jag önskar mig, och det är väl förstås lite i senaste laget att lägga ut en önskelista nu... Men bättre sent än aldrig!

- Helst vill jag ha presentkort på IKEA. Hinner ni inte ordna så kan jag ta emot stora sedelbuntar också, no need to worry!
- Presentkort på Lenas Presentbod och Kvadrat hade också varit fint.
- Sedelbuntar låter inte så dumt ändå.
- Emaljerade kastruller! Jag har varit kär i flera år och nu har jag äntligen hittat helt underbara kastruller från Riess. GEEEE MIIIIG!
- En String-hylla har jag också alltid velat ha. Älskar den blå... Och den rosa. Den vita också faktiskt. Och den svarta... Hmm...
- En vattenkokare hade jag behövt.
- Och en mikro!
- Och en dammsugare hade varit bra.
- Alltså, sedelbuntar hade faktiskt varit helt okej. Lovar!
- En sådan här! I WANTS IT. I NEEDS IT! My preciousssss!
- Ungefär en triljon andra saker som kan vara bra att ha.

Och te! Man kan aldrig få för mycket te.

Sådär, ni har till på onsdag på er att shoppa lite. Klara, färdiga, gåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback