Bokrea på fettis-dagen

Jag har religionsläxa som ska vara inne imorgon bitti, och jag har inte ens börjat. Men det går det också, det gäller bara att komma igång. Snart. Strax.

Vi har varit en sväng på bokrean också, redan klockan 9 i morse. En bok till mig och två till grabben.
R får pengar imorgon så då blir det att köpa fler... Hittade minst tio böcker som jag ville ha, men man får väl försöka behärska sig.

Vår kära inneboende hade med sig semlor efter jobbet idag.
Jag har aldrig gillat semlor. Det funkar om man pillar bort mandelmassan, men det är ändå så tråkigt och jag gillar inte grädde så mycket heller.
Men bara för att hon var så gullig och köpte en så ska jag äta. Jag ska äta och jag ska fanimej tycka om det också.
Efter att jag har pillat bort mandelmassan.



Kommentarer
Postat av: Lotta

Tycker inte heller om semlor. Min sambo är galen i dem. Urk! Mandelmassa o grädde är inte mina favoriter heller. Själva semlan hade vart god med annat i/på ;) Kanske lite vaniljvisp hehe...

2009-02-24 @ 20:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback