En tants dagbok

Aaahhh! Imorse var jag levande igen. Nåja. Det kan väl diskuteras, men jag var inte illamående åtminstone.

Efter bussresan till dagis tog jag en promenad hem igen. Nästan en timme tog det idag, men det är fan svårt att promenera när det är halt. Jag förvandlades till en 80+ tant när jag insåg att jag gick och funderade på broddar.

Skäms på mig. Jag borde få gå i sommarskor hela vintern som straff.

Eller nej. Vad ont i höften jag skulle få. Och min rygg! Och för att inte tala om mina fött...

... Jag ÄR 80+!

Roger och grabben var och bytte däck på bilen efter middagen, och då passade jag på att diska, dammsuga och städa lite. Så lite nytta har jag gjort ändå. För att liksom uppväga att jag suttit i soffan precis hela dagen.

Och så blir ju allt mycket roligare med en bild, så jag avslutar med en bild från rocktoberfesten i lördags. En bild på mig och en av mina fina tjejor!

Eve till vänster och jag till höger. Spiknyktra var vi. Lovar!


Kommentarer
Postat av: Eve

Jo, jag rörde ju knappt en ölflaska...

2010-10-15 @ 07:17:55
URL: http://nueva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback