Jägar...halvmilen

I torsdags var vi (jag, Roger, Lotta och Jimmy) hurtiga och gick Jägarfemman. Adrian och Samuel var inte alls hurtiga utan åkte vagn. Dagens ungdom alltså...

Det gick riktigt bra, och vi knallade runt på lite drygt en timme.
Jag och Lotta rejsade med barnvagnarna över mållinjen, och fick några skratt ur publiken t.o.m. Jag tyckte att det var jämnt, men Lotta sa att jag vann nog...

Sen vann jag och Samuel på riktigt!
Det var utlottning på startnumrena, och Samuel vann en tavla och jag vann en slips, en diktbok och beck-olja.
Slipsen är den fulaste ever, dikterna var skrattretande men beck-olja kanske kan vara bra att ha... Men det är ändå ett pris, och jag är stolt och glad, haha.

Kan bjuda på några bilder:











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback