Helt godkänd!

Sådärja. Nu har Linda rena fräscha sängkläder att sova i och så har jag dammsugit så att hon kan andas också.
Vi har ingen taklampa där inne än, så jag lånade sonens nattlampa tills vidare. Ska se imorgon om jag kan hitta någon bättre, och om man kan flytta in en tv dit också.

Middagen blev helt godkänd. Grabben åt nästan hela sin portion, och det hör inte till vanligheterna.
Någon skoluppgift har jag inte hunnit med än och nu är det snart nattning som gäller.
Om jag kommer ner därifrån i någorlunda bra tid så ska jag fixa mig lite te och sitta i köket och göra klart.
Jag är ensam nästan hela kvällen ändå, både R och Linda kommer först efter 22 nångång.

Nu ska jag glo klart Musses Klubbhus med kisen och sen ska vi bråka om tandborstningen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback