Städade inte jag nyss?!

Idag vaknade vi i ganska bra tid, men vi låg och drog oss så länge att när vi väl kom upp ur sängen var klockan ganska mycket ändå. Nåja, är man ledig så är man!

Jag försöker samla ork till att gå och duscha, och sen är det mer städning som gäller. Städade inte jag nyss?!
Suck, det ser ut som ett krigsområde här igen.
Jag vill ha det lite städat och fint tills då vi åker, och det verkar som att vi gör det på antingen torsdag eller fredag.
Det beror på hur mycket vi hinner ordna här hemma innan. Åker vi på fredag kanske vi hinner till Lotta, Samuel och Jimmy en sväng, för lite fika. Det hade varit trevligt.

På tal om L, S och J så ska jag försöka få med dem på lite cachande idag :)
Och på tal om cachande har vi kollat ut vilka vi ska ta på vägen till Luleå. Tror vi kom upp i åtta stycken, och sen blir det väl att ta en massa i Luleå också. Förhoppningsvis.

Nä, nu kanske man borde ta den där duschen... Stefan och Pontus ska kanske komma förbi en sväng också.
Och syrran :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback