Skitdag

Men såklart.
Lagom tills jag hade duschat och gjort mig redo för att gå utanför dörren, ja då hade ju solen gått i moln.
Jag är så less på det här jävla skitvädret!
Jag drömde ju om sol och värme under de här få dagarna som är kvar innan Adrian får semester från dagis. Jag tänkte ju att jag kan ligga och sola, läsa böcker och njuta hela dagarna men näää! Så härligt får man visst inte ha det.

Dessutom är jag på dåligt humör idag. ARGHHH.
Nu ska jag göra något annat och lugna min arga skalle, och sen ska jag förhoppningsvis göra något vettigt innan jag måste hämta huliganen.
Som för övrigt bråkade med mig i morse. Han försökte bitas men blev sur när jag sa åt honom.

- JAG TYCKER INTE OM DIG MAMMA! JAG VILL INTE VARA MED DIG!

Ibland är det så härligt med barn.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Choklad piggar upp!!!

2009-06-10 @ 18:58:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: nina

äh väderschmäder.bara man är frisk så.

2009-06-10 @ 22:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback