Promenad, promenad, promenad

Idag fick man äntligen träffa söderkisarna!

Adrian tyckte det var lite jobbigt med allt folk först, men det släppte fort. Som vanligt.
Vi har spelat kubb, lunchat och promenerat. Promenerat, promenerat och promenerat!
Adrian har varit superduktig, som har orkat promenera och springa så mycket som han har gjort idag.

Först gick vi på stan och spanade.
Jag fick köpa mig nya skor, då jag fick blåsor av ballerinaskorna jag hade på mig.
Jag ville ha somriga skor på mig eftersom det varit så varmt idag, men jag visste ju inte att vi skulle ut och gå så mycket!
Vanliga, tråkiga typ tofflor blev det, men de är så SKÖNA och helt underbart att ha skor som man bara sticker in fötterna i och som inte behöver snöras.

Sen ville mosters polare se kyrkan och stadshuset och lite sånt, så vi har knallat runt, runt, runt.
Adrian har gått/sprungit nästan överallt själv och jag förstår inte hur han orkar!

Vi använder nästan aldrig vagnen längre. Bara ibland någon morgon då vi har bråttom till dagis.
Men det är skönt. Och han är ju faktiskt så stor nu att han kan gå själv.

Han och Tindra, min kusin, fastnade verkligen för varandra. De har hållt varandra i handen när vi har gått över gator, hon har burit honom och de har varit tillsammans nästan hela dagen. Hur gulligt som helst!

Och ingen blöja - och ingen olycka! Men det är det sällan, iofs. Han är så duktig och stor, min grabb!

Imorgon ska vi kanske åka till Narvik, jag och grabben. Om det löser sig med bil/plats.
Det hade varit kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback