Men SOV om du är så himla trött!

Det har inte blivit mycket gjort idag.
Strax innan lunch tog jag en snabbdusch och då började det. Gnället. Gnället och gråten och tjatet.

Snabbt ut ur duschen och fixa lunch.

Grabben som nyss sa att han var hungrig ska inte ha.
Jag fattar ju att han är supertrött. Han har ju klivit upp 6.15 för tusan.
Han klämmer ändå i sig någon bit av biffen jag värmde men sen vill han inte ha mer.

Han får välja. Vila i soffan eller sängen.
Han väljer soffan, som vanligt.
Och han bråkar och bökar i säkert en timme nästan.
Jag håller på att bli galen och skäller på honom och då ligger han stilla.
Jag slumrar till och när jag vaknar till ligger han och snarkar.
Halvt inklämd bakom soffdynan har han somnat. Det ser lite obekvämt ut, men det skiter jag i. Bara han sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback