Trotsmongo bortskänkes

Jag har fått rösten tillbaka! Jag är fortfarande hes, men nu hörs jag i alla fall.

Syrran tyckte att jag lät som en karl. När hon kom förbi för någon dag sedan hälsade jag som vanligt.
Efter ett tag frågade hon vart Roger tog vägen. Han är på jobbet, sa jag.
- Så det var DU som hälsade på mig?
Haha!

Adrian körde sin extremt underhållande (ironi, ifall du inte uppfattade det) VA-lek med Emma också, men syrran har ju ungefär lika bra tålamod som jag så... Hon började säga "VA?!" tillbaka åt Adrian också och då utbrast han:
- Säger du va åt mig så blir jag galen på dig!

Hoff. Jag håller på att bli galen på det lilla trotsmongot. Han driver mig till vansinne!
Någon som vill vara barnvakt resten av veckan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback