Hufvudstadsresan

Att åka hem var som att resa i tiden. Från sommar till höst på en timme och trettio minuter.

Men resan har gått bra. Både dit och tillbaka, även om hemresan bjöd på lite för mycket turbulens och fjortisar för att vara helt angenäm.

Jag har haft det alldeles underbart i hufvudstaden. Det har varit supernajs att få vara med min moster och mina kusiner i nästan tio dagar! Vi har hittat på grejer varenda dag, och jag har inte haft en tråkig stund.

Jag har åkt en massa buss och tunnelbana, men allra mest har jag nog promenerat. Jisses, vad mycket promenerande det har blivit! Särskilt i onsdags och i söndags, så det blev många många många timmars promenerande på Söder. U.n.d.e.r.b.a.r.t!

Det är skönt att vara hemma, men det är inte skönt att vara i Kiruna.
Jag längtar redan tillbaka, och jag saknar mina galna goa släktingar hur mycket som helst!

Schnaaaaaabel!

Kommentarer
Postat av: mosterfoster

Det är så vi gör det här i Stockholm, fyrti grejer på en dag om det är bråttom. Schnaaaaaaaaaaaabel!!!!

2010-08-24 @ 12:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback