Film, inte film och åter film

Idag var det tänkt att jag, Adrian och mamma skulle på bio. Lilla Spöket Laban, popcorn, cola och ett förväntansfullt barn. Det kan liksom inte bli fel.

Förutom att det blev det. Det var utsålt! Adrian blev dödsbesviken... Och jag med.
För att muntra upp oss lite gick vi och lunchade lite istället. Förutom att vi inte fick det vi beställde var det helt okej. Jag tyckte det var gott, Adrian petade mest i det.

Sen kom mamma på idén. IDÈN. The big kahuna. Leklandet!
Så efter lunchen for vi ner dit. Vi vågade inte säga nåt åt Adrian först, ifall det skulle vara stängt. Men det var det inte! När vi kom fram, och Adrian såg vart vi var, blev han äntligen glad igen och fick så bråttom att han fastnade i bilbältet.

Skönt att han fick lite roligt idag ändå, och att han kom över den största besvikelsen.
Jag har lovat att vi ska gå på bio nästa gång det är nån kul barnfilm. Och då är det fanimej förköp som gäller!

Själv ska jag få se film ikväll i alla fall. Harry Potter och Halvblodsprinsen.
Ja, det är sant - jag är 27 och tycker att Harry Potter is the shit.

Änglar och Demoner tyckte jag förresten var riktigt bra. Inte riktigt som boken, men klart godkänd ändå.
Se den, om du inte redan gjort det. Jag är ju småbarnsförälder = hopplöst efter.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är snart 36 - Harry Potter is the shit!

2010-01-18 @ 13:30:17
URL: http://mimosan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback