Det kommer bilder, jag lovar!

Jahaja, då var vi tillbaka i Luleå (Måttsund) igen då. Nettan, Kenka och resten av gänget åkte till Stockholm imorse, så vi har huset för oss själva i några dagar. Hoppas nu bara att det blir sol och värme nu, och inte mer regn.

Fast jag ska väl inte klaga. Det är en av få regniga dagar under semestern, och hemma är det tydligen 7 grader och regn. Här är det åtminstone 18 grader. Jag längtar inte hem.

Vad har vi gjort i Umeå då? Jag har ingen större koll själv faktiskt. Få se nu...
Vi har varit till Holmsunds Tropikhus i alla fall, det kommer jag ihåg. Och så har vi cachat. Och ätit på McDonalds (av någon anledning) och så tror jag att vi jag har köpt lite kläder.

Vi tänkte åka tillbaka till Luleå igen redan igår, men så träffade vi på mommo + bihang i Skellefteå och for till deras husvagn för lite grillning. Sen blev vi visst kvar där över natten till (barn)barnets stora förtjusning.

Idag har det blivit lite golf (Adde är redan proffs), lunch på golfklubbens restaurang och sen lite caching inne i Skellefteå. Sen mer caching på väg tillbaka till Luleå.

Jag har varit ovanligt flitig med kameran denna sommar, men jag är desto sämre på att faktiskt ladda över dem till datorn. Bilder kommer, jag lovar!
Nu ska jag däremot fixa mig lite kvällsfika och kolla klart Fringe.

Nu vet ni att vi lever i alla fall.
På återseende!

Kommentarer
Postat av: Eva Öhrn

Njut nu av lite egen tid med familjen!

2010-07-23 @ 22:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback