Semester!

Oj, vad bloggen blir lidande när man är ute och reser. Min stackars blogg är ju nog lidande redan som det är...

Vi har det bra iallafall. För en vecka sen kom vi till Kalix, och bodde i farmors stuga tillsammans med brorsan och hans tjej. Vi hade jättetrevligt, och satt uppe till 01:30 i stort sett varenda kväll, med Pictionary och alkohol.

Solat och badat har vi gjort också. Det känns najs att få se solen litegrann. Det blir ju inte så mycket sånt hemma.
Jag har faktiskt lyckats anta en något brunare nyans!

Nu ugglar vi i Måttsund en liten stund innan vi fortsätter mot Umeå. Där stannar vi nog bara i ungefär tre dagar, och sen blir det Luleå igen.

Jag har fotat en jäkla massa, men eftersom jag inte ens packat upp datorn förrän nu så har jag inte fört över några bilder än. Ni får se sen.

Nu ska vi iväg på lite cachande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback