Det fungerar verkligen

Jag har läst två av Mia Törnbloms böcker nu på ganska kort tid. Jag älskar dem och har fått mycket hjälp av dem.
Hon skriver mycket om föreläsningar som hon haft, och jag kände direkt att jag hade velat gå på en.

Jag såg framför mig hur det skulle vara, hur det skulle kännas, och till slut kändes det nästan som att jag redan varit med på en.

Och så pratade jag med Lotta i... onsdags, tror jag det var.
Hon berättade om en föreläsning som hon tyckte att vi skulle gå på. Vilken då, undrade jag.
Och såklart - Mia Törnblom kommer till Kiruna!

Jag vill gå! Jag SKA gå!
Det känns lite som att det är meant to be.

Gång på gång får man bevis på att det här verkligen fungerar. Små saker, men stora bevis.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaaaa vill ju gååå, vi måste kolla våra investeringar o boka ;)

2010-03-28 @ 13:01:32
Postat av: Anonym

Hmm har du kollat The Secret månntro? ;)

2010-03-29 @ 16:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback