Ny, fast gammal, klänning!

På tal om att införskaffa grejer...
Jag var och hälsade på hos morsan och gänget för några dagar sen, och så frågade syster yster om jag ville ha lite kläder. Hell ya.

Men jag måste erkänna att jag var skeptisk. Mina fina syster är ju nämligen väldigt väldigt smal, och jag är... inte det. Men jag kan väl prova i alla fall, tänkte jag.

Och se på tusan, jag fick ju på mig kläderna! Vad fan?! Hur vara detta möjligt? Jag måste ha krympt i tvätten...

Kolla bara vilken fin klänning jag fick!
(Det här med att posera och greja är inte min grej, och det är fotat med mobilen så kvallen är ju sisådär.
Men ni får stå ut - det här är fan ingen modeblogg.)



Så nu blir det att sola sig lite så man slipper vara genomskinlig, och psykträna benen och fixa sig ett par benmuskler så man kanske vågar ha på klänningen ute bland folk till sommaren! Wohoo!


Kommentarer
Postat av: Fija

Jätte läcker klänning! :D

2010-03-29 @ 20:08:42
URL: http://fijas-liv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback