Ein wasserflaska

Jag känner mig aldrig törstig, så jag är rätt värdelös på att dricka vatten.
Det händer att jag på kvällen kommer på att det enda jag druckit under dagen är några koppar te.

Mindre bra, jag vet.

Så idag gjorde jag nåt jag har tänkt göra länge - jag köpte en vattenflaska.
En liten, 0,5 L, som jag tänkte att jag kan släpa med mig lite överallt. Den funkar ju hemma, på promenader, på joggingrundan, på jobbet osv osv.

Och det hjälper faktiskt! Idag har jag fått i mig 1,5 L vatten. Det ni!

Jag är faktiskt nästan lite kär i den.
Det lutade åt en blå först, men det blev en rosa (jag är ju tydligen tjejig nu)... och den är så fin!


Jag köpte min flaska på Team Sportia för 99 kronor (ord. pris 129)!

Kommentarer
Postat av: Micke

Ser ut som en förvuxen nappflaska :-D

2011-04-30 @ 15:23:17
Postat av: Amanda

Jag ska inte gå ner 8 kilo helt, utan 8 kilo fett till muskler :) Mäter med en speciell våg då och då :)

2011-04-30 @ 19:23:18
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback