En liten fågel

Min son tycker om att rita, och det tycker jag om att han tycker om.

Han har avancerat betydligt sen huvudfotingarna, och han ägnar mycket tid åt detaljer och färger. Man kan riktigt se hur hårt han koncentrerar sig när han målar i sina målarböcker, och han är riktigt duktig på att hålla sig innanför linjerna.

Jag fick en teckning av honom idag. Oftast när han har ritat något åt mig så har han ritat just mig. Alltid med fint tovigt långt hår. Men idag överraskade han mig med en fågel!

Jag tror att det kan vara en av de sötaste fåglarna jag någonsin sett.




Kommentarer
Postat av: emma

helt klart den sötaste fågeln jag sett

2011-01-24 @ 09:33:10
URL: http://eengwall.blogg.se/
Postat av: Carola

Vad duktig han e :)

2011-01-24 @ 11:16:54
URL: http://hampusochpontus.blogspot.com/
Postat av: nina

den var ju riktigt snygg. inramning!

2011-01-24 @ 13:48:20
Postat av: mommo

han är så söt gullungen

2011-01-24 @ 18:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback