e.l.f.

Var inne hos Kandy och såg att det beställdes smink från eyeslipsface.se, och det till oemotståndliga priser!

Det är väl lite sent att tipsa om nu kanske, men i 12 timmar till så får man 40% rabatt om man anger koden DARKTHUR (och handlar för minst £20.00).

Så jag råååkade beställa två mascaror, en ögonfransböjare, en palett med 32 ögonskuggor, olika nagellack, en eyelid primer, en concealerborste, en ögonskuggsborste och läppglans för 206 kronor, inklusive frakt!

Och ja, det kan mycket väl vara världens fulaste kollage... Men jag kunde inte låta bli (det är ju så roligt) fastän jag hade bråttom och inte riktigt hade tid med finlir. Jag borde nämligen ha gått och lagt mig för sisådär... 30 minuter sedan?! GOD NATT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback